Pasja MLM

Witaj w krainie Marketingu Wielopoziomowego!

Czym powinien kierować się sprzedawca?

| 0 comments

Warto wiedzieć, jakimi cechami odznaczają się profesjonalni sprzedawcy, gdyż dzięki temu można wprowadzić nowe rzeczy u siebie. Prawda jest taka, że trzeba wykorzystywać wszystko, co może nam w jakikolwiek sposób pomóc i przyczynić się do osiągania większych efektów.

Dobry sprzedawca – czyli nie taki, który potrafi wszystko wcisnąć niezainteresowanym towarem klientom, ale taki, który posiada wewnętrzną motywację i jasno określone cele – powinien odznaczać się wieloma pozytywnymi cechami.



Gdyby ktoś chciał stworzyć listę pięciu najważniejszych z nich, to przedstawiałaby się ona następująco:

1. Zasadą numer jeden jest samodzielna motywacja. Nikt przecież nie będzie nieustannie zachęcać obcych osób do pracy, bo albo w końcu zaczną one robić to samemu, albo też zostaną zwolnione. Może się to wydawać przesadą, ale jeżeli wszyscy mają odnieść sukces, to nie można tolerować osób, przez które będzie się zostawać w tyle.
2. Nie przykładają uwagi do stereotypów. Czasami początkujący sprzedawcy oceniają klientów po ich mieszkaniu lub samochodzie i tym samym nastawiają się negatywnie do całej prezentacji. W rzeczywistości często osoby, które można by uznać za niezainteresowane towarem, bardzo szybko wyrażają chęć, aby go zakupić.
3. Liderzy dają z siebie o wiele więcej niż się od nich oczekuje. Warto zatem czasami podnieść sobie poprzeczkę, a efekty szybko staną się widoczne.
4. Dobry sprzedawca zawsze posiada jasno określone cele i nieustannie stara się wypełniać swój plan, nawet jeżeli z różnych przyczyn jest to utrudnione.
5. Osoby chcące odnieść sukces w marketingu bezpośrednim muszą także zadbać o to, aby klienci uważali ich za niezastąpionych. W przeciwnym razie zamiast podpisać umowę ze sprzedawcą, będą woleli udać się osobiście do sklepu lub poszukać towaru w internecie.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Required fields are marked *.